Pęknięcia i rozpadliny skórne

usuwanie pęknięć i rozpadlin skórnych

Twoje pięty są suche i szorstkie? Zauważyłeś pęknięcia na skórze stopy? Najprawdopodobniej masz problem z pękającymi piętami. Tej dolegliwości nie należy ignorować, gdyż w rozpadlinach skórnych może dochodzić do zakażeń i stanów zapalnych. Podolog pomoże wyleczyć nieestetycznie wyglądające pięty dzięki zastosowaniu odpowiednich, indywidualnie dobranych terapii. Jeśli zmagasz się z pękającymi piętami, umów się na wizytę w moim gabinecie na ulicy Jagiellońskiej 74 w Kielcach.

Pękające pięty? Dzięki podologowi zapomnisz o problemie!

Pęknięcia i rozpadliny skórne pojawiają się nie tylko na piętach, ale też w obrębie całych stóp. Jest to bolesna dolegliwość, powodująca duży dyskomfort fizyczny i psychiczny pacjenta.

Jakie są przyczyny powstawania pęknięć na stopie?

Przyczyną pękania skóry mogą być:

• choroby skóry
  • nieodpowiednia pielęgnacja
  • niewłaściwa dieta
  • zmiany hormonalne
  • wzrost masy ciała
  • źle dopasowane obuwie

W jakim miejscu na stopie najczęściej powstają pęknięcia oraz rozpadliny?

Obszarami najczęstszego występowania pęknięć są pięty, jednak mogą one również powstawać w innych częściach podeszwy narażonych na przeciążenia. Podolog po opracowaniu i spłyceniu zmian odpowiednimi narzędziami, zastosuje preparaty gojące, nawilżające i uelastyczniające skórę oraz zaproponuje właściwą pielęgnację domową.

Problemy stóp to często wstydliwy temat. Dla podologa to codzienność, przeczytaj jak przygotować się do pierwszej wizyty.