Oczyszczenie paznokcia zmienionego chorobowo

Oczyszczanie paznokcia zmienionego chorobowo

Zmagasz się z paznokciem zmienionym chorobowo?

Twój paznokieć zmienił kształt oraz kolor? Niepokoi Cię jego wygląd? Możliwe, że masz problem z paznokciem zmienionym chorobowo. Podolog pomoże określić przyczynę zmian oraz dostosuje odpowiednią terapię. Dowiedz się więcej o paznokciu zmienionym chorobowo. Jeśli także Ciebie dotyczy ten problem, umów się na wizytę w moim gabinecie na ulicy Jagiellońskiej 74 w Kielcach.

Przyczyny powstawania zmian chorobowych na paznokciach

Zmiany w wyglądzie płytki paznokciowej często powstają w powolnym procesie i zauważamy je, gdy znajdują się już w dość zaawansowanym stadium. Najczęściej są skutkiem:

• zakażeń grzybiczych,
  • zakażeń bakteryjnych,
  • urazów mechanicznych.

Jeśli zauważyłeś coś niepokojące na swoich paznokciach u stopy, zwróć się do podologa. Specjalista odpowiednio dobierze leki oraz leczenie, aby terapia była szybka i skuteczna.

Jak przebiega oczyszczanie paznokcia?

W czasie zabiegu podolog za pomocą specjalnych frezów usunie zmienioną(chorą) część płytki paznokciowej, a następnie zaaplikuje odpowiednie preparaty lecznicze. Możliwa jest wtedy rekonstrukcja(odtworzenie) brakującej części paznokcia. Specjalista nauczy Cię także prawidłowo pielęgnować stopy, aby schorzenie nie powróciło po pewnym czasie.

W przypadku paznokci zmienionych chorobowo, często wykonuje się rekonstrukcję paznokcia. Dowiedz się na czym polega ten proces.